دستگاه کپی کانن Canon C650
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی کانن C650

نوع: رنگی و سیاه و سفید، ایستاده
زمان تهیه اولین کپی: 6.9 ثانیه سیاه و سفید، 7.7 ثانیه رنگی
سرعت کپی: 65 برگ در دقیقه
وضوح چاپ: 2400*2400 dpi

معرفی دستگاه کپی کانن C650

اگر به دنبال یک دستگاه کپی قدرتمند و حرفه ای برای استفاده های تبلیغاتی و چاپ در تعداد بالا هستید، دستگاه کپی سه کاره Canon imagePRESS C650 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این دستگاه کپی از سرعت کپی و چاپی برابر با 65 برگ در دقیقه برخوردار است و برای کپی های متوالی مناسب می باشد.

دستگاه کپی کانن C650 علاوه بر کپی، از قابلیت پرینت و اسکن نیز بهره می برد و می توان از آن برای چاپ سیاه و سفید و رنگی در هر دو حالت یک رو و دو رو اتوماتیک در سایز کاغذ A3 استفاده کرد.

معرفی دستگاه کپی کانن C650

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن C650

در کارهای تبلیغاتی و چاپ مواردی مانند بروشور و کاتالوگ های رنگی، کیفیت و شفافیت رنگ ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به رزولوشن کپی و چاپ دستگاه کپی کانن Canon C650 که برابر با 2400*2400 dpi است، می توان از کیفیت و وضوح موارد چاپ شده با آن کاملاً اطمینان داشت.

دستگاه کپی کانن مدل Canon C650 توانایی انجام 350 هزار کپی در ماه در سایز کاغذ A4 را دارد و برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر با حجم کاری بالا گزینه مناسبی است.

البته از جانب شرکت کانن توصیه شده تا از این دستگاه برای 15 تا 120 هزار کپی در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و عملکرد آن با افت مواجه نشود.

از دستگاه کپی ایستاده کانن C650 به منظور تهیه اسکن نیز می توانید بهره ببرید.

اسکنر تعبیه شده در دستگاه کپی رنگی کانن Canon C650 توانایی اسکن سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو و دو رو را داراست و رزولوشن آن برابر با 600 dpi می باشد.

شما می توانید با استفاده از اسکنر دستگاه فتوکپی کانن C650 فایل های اسکن شده را در فرمت های TIFF، JPEG، PDF، XPS، پاور پوینت و ورد ذخیره کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کانن C650

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon C650

یکی از ویژگی های دستگاه کپی ایستاده کانن مدل C650 امکان استفاده از آن برای چاپ آفست و قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذهای ورودی با جنس ها و اندازه های مختلف است.

شما می توانید از کاغذهای معمولی، بسیار نازک، بسیار ضخیم، بازیافتی، رنگی، پانچ شده (دارای سوراخ در کناره ها)، تا شده، سربرگ دار، شفاف، براق و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی به این دستگاه بهره ببرید.

حتی می توان از دستگاه فتوکپی کانن C650 برای چاپ بنر و پوستر با طول حداکثر 30 اینچ (762 میلی متر) استفاده کرد.

ظرفیت کلی کاغذ دستگاه کپی اداری کانن C650 در حالت استاندارد 1650 برگ و در حالت حداکثر که دستیابی به آن با استفاده از سینی های اختیاری امکان پذیر است، 7650 برگ می باشد.

این میزان ظرفیت به خصوص در هنگام کپی های متوالی بسیار کاربردی است؛ چرا که شما را بابت متوقف کردن روند کپی به منظور قرار دادن کاغذ در دستگاه برای مدتی طولانی بی نیاز می کند.

تونر دستگاه کپی کنون Canon از نوع مشکی و رنگی T01 استفاده شده است که ظرفیت چاپ آنها به ترتیب برابر با 56 هزار و 39500 برگ می باشد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Canon C650

دستگاه کپی کانن Canon C650

دستگاه کپی کانن Canon C650 برای گرم شدن به 360 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن اولین کپی رنگی را در عرض 7.7 ثانیه و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 6.9 ثانیه ارائه می دهد.

این دستگاه کپی کانن قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB و همچنین قابلیت استفاده در شبکه را داراست که امکان استفاده از آن به صورت تیمی را برای شما فراهم می آورد.

دستگاه کپی چند کاره کانن Canon C650 به یک حافظه 1.5 گیگابایتی و پردازنده 1.66 گیگاهرتزی برخوردار است و عملکردی سریع و روان در انجام دستورات چاپ صادر شده از خود نشان می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با خرید بهترین دستگاه کپی و قیمت دستگاه کپی حرفه ای کانن C650 را کسب نمایید.

دستگاه کپی کانن Canon C650





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 30 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی